Article

  1. Maden Sedat, Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"A Study on the Satisfaction Levels of Pre-Service Teachers for Distance Education",International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE),vol.14,no:4,pp:37 - 50, 2023
  2. Maden Sedat, Maden Aslı, Avşar Abdulvahap,"Yunus Emre Enstitüsü Türkçe Öğretim Portali’nin Kültürel Ögeler Açısından İncelenmesi (B1 Düzeyi Örneği) Analysing Yunus Emre Institute Distance Turkish Learning ın Terms of Cultural Elements (B1 Level Example)",Aydın TÖMER Dil Dergisi,vol.8,no:2,pp:231 - 270, 2023
  3. Maden Aslı, Özgen Akif,"Yabancılara Türkçe Öğretimi Setlerinde Dil Kullanım Alanları: Yedi İklim A1-A2 Örneği",Social Sciences: Theory and Practice,vol.7,no:2,pp:165 - 183, 2023
  4. Maden Aslı, Banaz Emrullah, Özgen Akif,"Trends of Studies on Reading Anxiety in Mother Tongue Education (Between 2010-2023).",International Journal of Language Academy,vol.11,no:3,pp:200 - 213, 2023
  5. Maden Aslı, Önal Aydın,"Okul Kütüphanelerinin ve Sınıf Kitaplıklarının Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Eğilimi Açısından Değerlendirilmesi",Ana Dili Egitimi Dergisi ADED,vol.11,no:4,pp:839 - 855, 2023
  6. Maden Aslı,"Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazım ve Noktalama Başarısına Etkisi",Kahramanmaras Sutcu Imam Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.16,no:1,pp:55 - 71, 2019
  7. Maden Aslı, Banaz Emrullah, Gülen Deniz,"Türkçe Öğretiminde Akademik Başarı Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri",Turkiye Egitim Dergisi,vol.7,no:2,pp:577 - 589, 2022
  8. Maden Sedat, Önal Aydın, Maden Aslı,"Türkçe Eğitimi Alanında Hazırlanmış Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilere İlişkin Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri",Uluslararasi Egitim Bilim ve Teknoloji Dergisi,vol.8,no:3,pp:150 - 164, 2022
  9. Banaz Emrullah, Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"Research Tendencies of Postgraduate Theses Related to Education and Training Programs in Turkey (2010-2022 Years)",Social Sciences: Theory and Practice,vol.6,no:2,pp:210 - 220, 2022
  10. Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"Research Tendencies of Postgraduate Theses Related to Pre-Service Turkish Teachers/Candidates",Participatory Educational Research (Per),vol.9,no:6,pp:494 - 509, 2022
  11. Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ders Planlamaya Yönelik Öz Yeterlilik Algıları",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.17,no:36,pp:1497 - 1513, 2022
  12. Maden Aslı,"Investigation of the Relationship Between Listening Self Efficiency Perception and Anxiety: Teacher Candidates Sampling",Social Sciences: Theory & Practice,vol.5,no:2,pp:263 - 278, 2021
  13. Maden Aslı,"The Cultural Intellıgence Levels of Turkısh Learners as a Foreıgn",International Journal of Euroasian Researches,vol.9,no:27,pp:1 - 17, 2021
  14. Maden Aslı,"Söz Varlığını Zenginleştirme Açısından Türkçe Dersi Öğretim Programı",International Journal Of Turkish Literature Culture Education,vol.10,no:2,pp:756 - 777, 2021
  15. Maden Aslı, Maden Sedat, Durukan Erhan,"Çoklu Ortam Aktiviteleriyle Metin Ögretimine Bir Model",The Journal of International Social Research,vol.3,no:10,pp:67 - 76, 2010
  16. Maden Sedat, Dincel Ömür, Maden Aslı,"Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazma Kaygıları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.4,no:2,pp:748 - 769, 2015
  17. Maden Sedat, Maden Aslı, Demir Recep,"Türkçe Ders Kitaplarındaki Söz Varlığının Öğrenci Etkinliklerine Yansıması",International Journal of Language Academy,vol.5,no:3,pp:235 - 251, 2017
  18. Maden Sedat, Maden Aslı, Banaz Emrullah,"Medya Okuryazarlığı ile İlgili Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İçerik Analizi",International Journal of Languages' Education,vol.5,no:1,pp:588 - 605, 2017
  19. Maden Sedat, Maden Aslı,"Ortaöğretim Öğrencilerinin Ekran Okumaya Yönelik Tutumları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.5,no:3,pp:1305 - 1319, 2016
  20. Maden Sedat, Maden Aslı,"Bilgisayar Destekli Dil Bilgisi Öğretimi: Hipermetin Kullanımı",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,vol.8,no:15,pp:359 - 378, 2016
  21. Maden Sedat, Banaz Emrullah, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamlardaki Yazma Alışkanlıkları",Journal of Research in Education and Teaching,vol.7,no:1,pp:103 - 112, 2018
  22. Maden Sedat, Maden Aslı, Banaz Emrullah,"Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Dijital Okuryazarlık Bağlamında Değerlendirilmesi",Journal of International Social Research,vol.11,no:55,pp:685 - 698, 2018
  23. Maden Sedat, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Elektronik Sözlük ve Yazım Kılavuzu Kullanma Alışkanlıkları",Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.8,no:2,pp:377 - 396, 2018
  24. Maden Sedat, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Alışkanlığı Kazandırmaya Yönelik Alternatif Uygulamaları",Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi,vol.2018,no:10,pp:1 - 17, 2018
  25. Maden Aslı,"Sözlük Kullanmaya Yönelik Araştırmaların Eğilimleri: Betimsel Bir İçerik Analizi",Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.24,no:4,pp:449 - 472, 2020
  26. Maden Aslı,"Analysıs of Artıcles Related to Electronıc Books: a Descrıptıve Content Analysıs Study ın Turkey Context",Educational Policy Analysis and Strategic Research,vol.15,no:3,pp:7 - 32, 2020
  27. Maden Aslı,Önal Aydın,"Use of Lıstenıng Strategıes ın Advertısıng: the Case of Mıddle School Students",International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology,vol.16,no:2,pp:207 - 222, 2020
  28. Maden Aslı,"Comparıson of Student Attıtudes Towards Prınted and Dıgıtal Dıctıonary Use: a Case of Mıddle School",Journal of Language and Linguistic Studies,vol.16,no:2,pp:835 - 848, 2020
  29. Maden Aslı,"Elektronik Görsel Sözlük Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Sözcük Öğretimi Başarısı Üzerine Etkisi",Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi,vol.14,no:31,pp:40 - 59, 2020
  30. Maden Aslı,"Dijital Yeterlilikler Bağlamında Dijital Çağda İletişim Adlı Eser Üzerine Bir İnceleme",Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi,vol.3,no:2,pp:118 - 122, 2019
  31. Maden Aslı,Önal Aydın,"Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Öğrencilerin Okuma Eğilimlerine Göre Değerlendirilmesi",Türkiye Eğitim Dergisi,vol.5,no:1,pp:30 - 41, 2020
  32. Maden Aslı,"Ortaokul Öğrencilerinin Sözcük Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi",NWSA Education Sciences,vol.15,no:2,pp:34 - 48, 2020
  33. Maden Aslı,"Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Dil Eğitiminde Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri",Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.8,no:106,pp:318 - 339, 2020
  34. Maden Aslı,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Söz Varlığını Zenginleştirmeye Yöneliklisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri",Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.13,no:71,pp:795 - 806, 2020
  35. Maden Aslı,"Elektronik Sözlük Kullanımının Sözlük Kullanmayayönelik Tutuma Etkisi: 5. Sınıf Örneği",Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi,vol.6,no:1,pp:22 - 35, 2020
  36. Maden Aslı,"Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Basılı ve Dijitalortamda Kullanımı Üzerine Bir Araştırma: Ortaokulörneği",Sosyal Bilimler Dergisi,vol.7,no:46,pp:420 - 437, 2020
  37. Maden Aslı,Kaya Murat,"Eğitim Bilişim Ağı’ndaki Türk Dili ve Edebiyatı Dersi İçeriklerinin Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri",Route Educational Social Science Journal,vol.7,no:6,pp:207 - 218, 2020
  38. Maden Aslı,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Söz Varlığını Zenginleştirme ile İlgili Makalelerin Analizi",Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi,vol.7,no:5,pp:583 - 596, 2020
  39. Maden Aslı,"Öğretmen Adaylarının Telefonla Görüşme Alışkanlıkları",Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi,vol.3,no:1,pp:24 - 32, 2019
  40. Maden Aslı,"İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Söz Varlığınızenginleştirme Açısından İncelenmesi",Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,vol.19,no:76,pp:1631 - 1650, 2020
  41. Maden Aslı,"Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Öz Yeterlik Algıları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.9,no:3,pp:1136 - 1150, 2020
  42. Maden Aslı,"Akıcı Okuma ile İlgili Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri: Bir Betimsel Analiz Çalışması",Ana Dili Eğitimi Dergisi,vol.8,no:2,pp:543 - 558, 2020
  43. Maden Aslı,Demir Recep,"Cumhuriyet Dönemiilkokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarınınsözlük Kullanımı Açısından İncelenmesi",EKEV Akademi Dergisi,vol.24,no:81,pp:13 - 34, 2020
  44. Maden Aslı,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Programlarındasöz Varlığını Zenginleştirme",Tarih Okulu Dergisi,vol.13,no:46,pp:1822 - 1857, 2020
  45. Maden Aslı,"İstasyon Tekniğinin Yazılı Anlatım Başarısı ve Tutumuna Etkisi: Ön Lisans Öğrencileri Örneği",Tarih Okulu Dergisi,vol.13,no:45,pp:934 - 951, 2020
  46. Maden Aslı,"Dinleme Öz Yeterlik Algısı Üzerine Bir Araştırma : Öğretmen Adayları Örneği",Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi,vol.16,no:1,pp:59 - 69, 2020
  47. Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Mobil İletişim Alışkanlıkları: Whatsapp Örneği",Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,vol.18,no:72,pp:1797 - 1811, 2019
  48. Maden Aslı,Dinç Aptulkerim,"Aktif Öğrenme Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kuralları Başarısı ve Derse Karşı Tutuma Etkisi",International Journal of Languages Education,vol.5,no:3,pp:786 - 801, 2017
  49. Maden Aslı,"Eğitim Bilişim Ağı (Eba)’ındaki Sözcük Öğretimine Yönelik İçeriklerüzerine Bir Araştırma",EKEV Akademi Dergisi,vol.23,no:79,pp:17 - 42, 2019
  50. Maden Aslı,Durukan Erhan,"Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Elektronik Görsel Sözlük Geliştirme: Tasarım Tabanlı Biraraştırma",Turkish Studies - Educational Sciences,vol.14,no:4,pp:1565 - 1600, 2019
  51. Maden Sedat,Maden Aslı,Demir Recep,"Türkçe Ders Kitaplarındaki Söz Varlığının Öğrenci Etkinliklerine Yansıması",International Journal of Language Academy,vol.5,no:3,pp:235 - 251, 2017
  52. Aslan Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçe Eğitimi Bölümüne ve Öğretmenliğineyönelik Güdülenme Düzeyleri",e-uluslararası eğitim araştırmaları dergisi,vol.2,no:3,pp:1 - 12, 2011
  53. Maden Sedat,Durukan Erhan,Aslan Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Niteliklerine Yönelik Görüşleri",Turkish Studies,vol.5,no:4,pp:1364 - 1378, 2010
  54. Maden Aslı,Durukan Erhan,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Kaygıları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.5,no:4,pp:1945 - 1957, 2016