Lecturer PhD Sefa Emre Yılmazel

"Kişisel Satış Elemanına İlişkin Tüketici Satın Alma Davranışını Olumlu ve Olumsuz Yönde Etkileyen Özellikler: Sigortacılık Sektöründe Kalitatif Bir Çalışma", Pınar Başgöze, Sefa Emre Yılmazel, Tsev Sigorta Araştırmaları Dergisi, 2013

"İnteraktif Pazarlama Alanındaki Çalışmalara İlişkin Sistematik Bir Literatür Taraması", Sefa Emre Yılmazel, (10.06.2015-13.06.2015), 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2015

"Exploring How Website Quality Dimensions Influence eWOM Credibility and Trust", Leyla Özer, Sefa Emre Yılmazel, (22.05.2014-26.05.2014), Global Arts And Science Society (gass), 2014

"The Effects of eWOM Quality andCredibility on The Relation BetweenWebsite Quality and Atttitude TowardeWOM and Brand", Sefa Emre Yılmazel, Leyla Özer, (27.12.2016-28.12.2016), 6th International Conference on Trends in Social Sciences And Humanities (tssh 2016), 2016

"The Influence of the Customer Value Dimensions to Customer Commitment", Leyla Özer, Tuğba Şen Küpeli, Sefa Emre Yılmazel, (22.05.2014-26.05.2014), Global Arts And Science Society (gass), 2014

"Understanding Cause-Related Marketing from Consumers’ Perspective: Exploring the Role of Skepticism, Ethical Beliefs and Brand Attitude", Sefa Emre Yılmazel, Leyla Özer, Fatih Çatal, (26.06.2015-28.06.2015), 28th Eurepean Business Ethics Network (eben) Annual Conference, 2015

"hizmet pazarlaması güncel konular ve yaklaşımlar", Detay Yayıncılık, leyla özer, 978-605-9189-45-3, Bilimsel Kitap

Academic resume information on profile page is provided by YÖKSİS.
2014 Doktora İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü, Hacettepe Üniversitesi
2012 Yüksek Lisans İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü, Hacettepe Üniversitesi