Sözleşmeli Personel Alımı 4. Yedek Sonuçları (05.09.2022)

15.06.2022 tarihli ve 31867  sayılı Resmi Gazete ile eş zamanlı olarak Üniversitemiz web sitesinde ilan edilen ve 29.06.2022 tarihinde başvuruları sonlanan “Sözleşmeli Personel Alım İlanı"; 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4. maddesinin (B) fıkrasına 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Kararnameye ekli 28.06.2007 tarih ve 26566 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda Değişiklik Yapılmasına Dair Esaslar”da yer alan ek 2’nci maddesinin (b) fıkrasına göre KPSS (B) grubu puan sırası esas alınmak suretiyle ilan edilmiş olup, asil olarak atanmaya hak kazanan adayların 04 Ağustos 2022 Perşembe günü mesai bitimine kadar atama evraklarını Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına teslim etmeleri istenilmiş,  bu tarihe kadar evraklarını teslim etmeyenlerin yerine yedek sıradaki adayların atanmaya esas başvuru evraklarını 19.08.2022 tarihine kadar teslim etmeleri 05.08.2022 tarihli web sayfamızdaki ilanımızla istenilmiştir. 

23.08.2022 tarihli yedek aday ilanımızda atanmaya esas başvuru evraklarını teslim etmek üzere ilan edilen 4/B Sözleşmeli Büro Personeli (14 Nolu İlan) yedek aday listesinden 3’üncü sırada yer alan aday 02.09.2022 tarihine kadar atama evraklarını teslim etmemiş olup yerine aşağıdaki linkte ismi bulunan yedek aday sırasına göre atanmaya hak kazanmıştır.
 

Büro Personeli 14 Nolu İlan kadrosu başvuru sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.

 

KPSS sıralaması sonucuna göre şartları sağlayarak atanmaya hak kazanan yedek adayların aşağıda belirtilen belgeleri 16 Eylül 2022 Cuma günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. İlgili sürede başvuru yapmayan adaylar atanma hakkını kaybedecek olup, yerlerine diğer yedek adaylar çağırılacaktır.

Başvuru ve atama işlemleri sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı tespit edilenlerin sözleşmesi yapılmaz. Sözleşme yapılmış olsa dahi fesih edilir.
 

İSTENİLEN BELGELER:

1- Başvuru Dilekçesi, (Dilekçe Örneği için tıklayınız),

2- Mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli örneği, (Aslını ve fotokopisini yanında getiren adayların Kurumumuzca da tasdik edilmiş fotokopisi kabul edilecektir.) Yurtdışından mezun olanlar için Yükseköğretim Kurulundan alacağı Diploma Denklik Belgesi gereklidir,

3- Mal bildirim formu (Ön yüz ve arka yüz çıkartılmış -Eksiksiz olarak doldurulmuş, ıslak imzalı ve kapalı zarf içinde-Evrak tesliminde doldurulabilir) Mal Bildirim Formu için tıklayınız.

 

ATAMAYA ESAS BELGELERİN TESLİM YERİ

Adayların Başvuru Dilekçesiyle atamaya esas belgelerini 16.09.2022 Cuma günü mesai saati bitimine kadar Gençosman Mahallesi Dede Korkut Kampüsü 69000 Merkez/BAYBURT adresinde bulunan Bayburt Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı’na elden teslim etmeleri gerekmektedir.

Bu müracaatlarla ilgili olarak tüm duyurular http://www.bayburt.edu.tr internet adresinden yayımlanmak suretiyle ilan edilecek olup, ilgililere bu durum tebliğ edilmiş sayılacaktır.
 

YERLEŞTİRME İŞLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir, bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanunu’nun ilgili hükümleri uygulanır. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.

 

İlanen duyurulur.

PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

Telefon: 0 458 211 11 53-55 Dâhili 1178

Faks: 0 458 211 11 90

E-Posta: personel@bayburt.edu.tr

Yayın Tarihi: 
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yukarı