Makale

  1. Yılmazel Sefa Emre, Çillioğlu Karademir Aslı,"Impact of Corporate Social Responsibility Performed by Turkish Banks Related to Covıd-19 on Customer Satisfaction and Loyalty",Business and Management Studies: An International Journal,vol.10,no:4,pp:1 - 20, 2022
  2. Yılmazel Sefa Emre,"Determining Consumers’ İntent to Purchase Organic Foods in Emerging Market: Price Perception Afect in Moderated Mediation Model",International Review on Public and Nonproft Marketing, 2022
  3. Yılmazel Sefa Emre, Özer Leyla,"Brand Portfolio Strategies Effects on Consumers' Attitude",Marketing Intelligence & Planning,Q2, 2022
  4. Yılmazel Sefa Emre, Göktaş Bora,"Online Alışverişte Müşterilerin Tekrar Satın Alma Niyetlerinin Öncülleri: Hizmet Kalitesi, İmaj, Algılanan Değer ve Müşteri Tatmininin, Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi",Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi (Third Sector Social Economic Review),vol.56,no:1,pp:39 - 56, 2021
  5. Başgöze Pınar,Yılmazel Sefa Emre,"Kişisel Satış Elemanına İlişkin Tüketici Satın Alma Davranışını Olumlu ve Olumsuz Yönde Etkileyen Özellikler: Sigortacılık Sektöründe Kalitatif Bir Çalışma",TSEV Sigorta Araştırmaları Dergisi,vol.1,no:10,pp:79 - 93, 2013
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk