Article

  1. Günaydın Nuray, Küçük Demir Betül, Tutkun Cansu,"An Investigation of the Methods Used in Teaching Basic Mathematics Concepts to Preschool Children: Pilot Study",Social Sciences: Theory and Practice,vol.7,no:2,pp:225 - 236, 2023
  2. Kılıç Melda, Tutkun Cansu, Tezel Şahin Fatma,"The Mediating Role of Social Skills in the Relationship Between Preschool Children's Academic Self-Esteem and Problem Behaviours",Journal of Innovative Research in Teacher Education,vol.4,no:3,pp:393 - 409, 2023
  3. Tutkun Cansu, Tezel Şahin Fatma, Akıncı Coşgun Ayşegül, Aydın Kılıç Zeynep Nur,"Benefits of Parental Involvement Activities in the Preschool Period: a Comparison of Teacher and Father Views",Research on Education and Psychology,vol.7,pp:182 - 202, 2023
  4. Tutkun Cansu,"The Relation Between Preschoolers’ Cognitive Distraction Strategies and Problem Behaviors: Social Skills as a Mediator and Delay of Gratification as a Moderator",Journal of Educational Issues,vol.8,no:2,pp:614 - 636, 2022
  5. Tutkun Cansu,"Fathers Looking After Children in Türkiye in Public Settings",Educational Research and Reviews,vol.17,no:8,pp:219 - 226, 2022
  6. Tutkun Cansu, Filiz Tunahan, Akbaba Fikrinaz Damla,"Türkiye’de Öz Düzenleme ile İlgili Yapılan Araştırmalardaki Genel Eğilimlerin İncelenmesi",Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.19,no:2,pp:328 - 349, 2022
  7. Tutkun Cansu,"Öz Düzenlemeye Yönelik Eğitim İhtiyaçların Belirlenmesi: Okul Öncesi Dönem Çocuklar ve Aileleri",Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,vol.21,no:84,pp:1508 - 1528, 2022
  8. Tutkun Cansu, Tezel Şahin Fatma,"The Relationship Between Turkish Preschool Children’s Delay of Gratification and Self-Regulation Skills",African Educational Research Journal,vol.10,no:2,pp:170 - 177, 2022
  9. Tutkun Cansu, Aydın Kılıç Zeynep Nur, Balcı Aslı, Kök Mehmet,"Okul Öncesi Öğretmenlerinin Alan Gezisi Etkinliğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi",OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi,vol.14,no:20,pp:469 - 487, 2019
  10. Tutkun Cansu, Dinçer Fatma Çağlayan,"Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği (3-5 Yaş Okul Öncesi Versiyonu) Aile Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması",Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi,vol.53,no:1,pp:185 - 208, 2020
  11. Tutkun Cansu, Dinçer Fatma Çağlayan,"Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği (3-5 Yaş Okul Öncesi Versiyonu) Öğretmen Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.14,no:28,pp:301 - 323, 2019
  12. Tutkun Cansu,Tezel Şahin Fatma,"Nine ve Dedelere Uygulanan “nine ve Dede Okulu” Eğitim Programının Etkililiğinin İncelenmesi",TURAN-SAM(TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi),vol.10,no:39,pp:148 - 155, 2018
  13. Tezel Şahin Fatma,Tutkun Cansu,"Çocuk Ebeveyn İlişki Ölçeği’nin 48-72 Aylık Çocuğu Olan Babalar İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması",TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ,vol.21,no:2,pp:355 - 370, 2017
  14. Tutkun Cansu,Dinçer Fatma Çağlayan,"Okul Öncesi Dönem Çocukların Başarısı İçin Çok Önemli Görülen Sosyal Becerilere İlişkin Beklentilerin İncelenmesi",Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi,vol.48,no:1,pp:65 - 85, 2015
  15. Tutkun Cansu,Acer Dilek,"Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Hizmet Öncesi Eğitiminde Müze ve Sanat Galerilerinin Kullanımı",Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi,vol.23,no:2,pp:417 - 438, 2015
  16. Tezel Şahin Fatma,Tutkun Cansu,"Okul Öncesi Dönemde Anne, Baba, Çocuk ve Kitap",Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi,vol.24,no:5,pp:2373 - 2390, 2016
  17. Tutkun Cansu,Tezel Şahin Fatma,"Anne Baba ve Çocukların Doğal Gözlemleri Bir Kitapçı Ortamında Anne Çocuk Mu? Baba Çocuk Mu?",Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi,vol.24,no:5,pp:2293 - 2308, 2016