Article

  1. Demir Mustafa, Et Sümeyra Zeynep,"The Hidden Curriculum Traces in the Process of Evaluation in Line with the Views of Teacher Candidates",Eurasian Journal of Teacher Education,vol.4,no:3,pp:186 - 200, 2023
  2. Koçak Lokman, Özgöl Mustafa, Demir Mustafa,"Siber Stalklama Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması",MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi,pp:256 - 263, 2023
  3. Demir Mustafa, Kaya Metin, Filiz Tunahan,"İkinci Dereceden Meta Analiz",Journal of Psychometric Research,vol.1,no:1,pp:55 - 70, 2023
  4. Demir Mustafa, Aktı Aslan Seda, Demir Okay,"Do Teachers Experience Social Anxiety When Using Social Media?",Psycho-Educational Research Reviews,vol.12,no:1,pp:50 - 68, 2023
  5. Yetişensoy Okan, Demir Mustafa,"Amerika Birleşik Devletleri’nde Uygulanan Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Örneğinin İncelenmesi",Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi,vol.1,no:1,pp:30 - 40, 2023
  6. Kaplan Kadir, Demir Mustafa,"Türkçe Dersi Öğretim Programının (2019) Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (Cıpp) Modeli ile Değerlendirilmesi",Trakya Eğitim Dergisi,vol.13,no:1,pp:770 - 785, 2023
  7. Demir Mustafa,"Sosyal Medyadaki Öğretmen-Öğrenci Arkadaşlığıyla İlgili Algıların Analizi: Ekşi Sözlük Örneği",Social Sciences: Theory and Practice,vol.6,no:2,pp:221 - 232, 2022
  8. Demir Mustafa, Kaya Metin,"Analysis of Constructivist Learning Model’s Effects on Student Outcomes: a Second Order Meta-Analysis",Journal of Theoretical Educational Science,vol.15,no:4,pp:938 - 957, 2022
  9. Kaya Metin, Demir Mustafa,"Analysis of the Relationship Between School Leadership and Collective Teacher Efficacy: a Cultural Comparison",International Journal of Leadership in Education, 2022
  10. Öztürk Bilge, Kaya Metin, Demir Mustafa,"Does İnquiry-Based Learning Model İmprove Learning Outcomes? a Second-Order Meta-Analysis",Journal of Pedagogical Research,vol.6,no:4,pp:201 - 216, 2022
  11. Demir Mustafa, Çelik Ahmet,"7. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi",Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi,vol.4,no:1,pp:93 - 110, 2022
  12. Demir Okay, Aktı Aslan Seda, Demir Mustafa,"Examination of the Relationship Between Teachers' Lifelong Learning Tendencies and Digital Literacy Levels",Journal of Educational Technology and Online Learning,vol.5,no:2,pp:379 - 392, 2022
  13. Demir Okay, Demir Mustafa,"Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçilik Özellikleri ile Öğrenmeye İlişkin Tutumları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi",Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi,vol.13,no:1,pp:83 - 104, 2023
  14. Demir Mustafa, Demir Okay,"The Scale of Teachers' Self- Disclosure Through Social Media: Validity and Reliability Studies",International Journal of Contemporary Educational Research,vol.8,no:3,pp:165 - 177, 2021
  15. Cinoğlu Mustafa, Arslantaş Hacı İsmail, Demir Mustafa,"Yetiştirici Sınıf Öğretim Programının (Ysöp) Değerlendirilmesi",Sosyal Bilimler Dergisi,vol.6,no:1,pp:29 - 47, 2013
  16. Gürbüztürk Oğuz, Demir Okay, Karadağ Mümtaz, Demir Mustafa,"Sınıf Öğretmenlerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi",Journal of Turkish Studies,vol.10,no:11,pp:787 - 810, 2015
  17. Demir Mustafa, Şad Süleyman Nihat,"Öğretmen ve Öğrencilerin Sosyal Medya Üzerinden Etkileşim Kurma ve Kurmama Nedenlerinin Örtük Program Açısından İncelenmesi",Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.19,no:1,pp:346 - 360, 2019
  18. Demir Mustafa,"Öğretmenlerin Sosyal Medya Üzerinden Kendilerini Açmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi",İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.21,no:1,pp:225 - 240, 2020
  19. Demir Mustafa, Şad Süleyman Nihat,"Social Media and Hidden Curriculum: What Do Teacher-Student İnteractions Teach Students?",İlköğretim Online,vol.19,no:2,pp:889 - 903, 2020
  20. Şad Süleyman Nihat, Kış Ali, Demir Mustafa,"A Meta-Analysis of the Effect of Contemporary Learning Approaches on Students Mathematics Achievement",Hacettepe University Journal of Education,vol.32,no:1,pp:209 - 227, 2017
  21. Şad Süleyman Nihat, Kış Ali, Demir Mustafa, Özer Niyazi,"Meta-Analysis of the Relationship Between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement",Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi,vol.6,no:3,pp:371 - 392, 2016