BAYBURT ÜNİVERSİTESİ
BUMER 3/2023 GENEL KOORDİNASYON TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR
1- TEM-SEM-XRD-TGA-FTR-ICPMS kullanıcısı olan asıl Uzman personelin eğitip yardımcı uzman personel vasfını alabilecek personel isimleri netleştirildi,
2- Yeni BUMER Web sitesinin farklı yönleri ve kullanım kolaylıkları görevli Uzman personellere tanıtıldı,
3- BUMER birimine yeni kurulacak Kargo biriminin belirlenmesi ile ilgili görüşmeler tamamlandı,
4- BUMER’de görevli akademik ve idari personellere görev tanımları güncellenerek, komisyon görevleri bildirildi,
5- BUMER’de çalışan personellere gerekli olabilecek sarf malzemeler belirlenerek eksikler netleştirildi,
6- Analiz ücretlerinin son güncel hali tüm uzman personeller tarafından çalışılarak bir ay sonra yapılacak 4. genel koordinasyon toplantısında ilan edilmesi hususu konuşuldu,
7- XRD-FTR ve TGA cihazlanının 5 yıllık yeniden bakımları için ilgili teknik servisle görüşülmesi kararı alındı,
8- BUMER’de biriken Tehlikeli ve organik çözücü atık kimyasalların bertarafı için gerekli çalışmalar gerçekleştirildi,
9- BUMER binasında eksik kalan fiziki aksaklıklar tesbit edilip Yapı İşleri Daire Başkanlığı ile çözülmesi için gerekli çalışmalar başlatıldı,
10- Kalite komisyonunda bulunan Uzman personeller ilerleyen haftalarda yapılacak komisyon toplantılarındaki görevleri netleştirildi,
11- Kalite komisyonunun belirteceği ölçüler dahilinde tüm Uzman personeller Analiz cihazları başta olmak üzere Merkez Laboratuvar için hazırlanacak Risk analizleri hakkında tartışıldı,
12- Zimmet işlemleri son hali bir dahaki toplantıya kadar tamamlanıp görevli personel ile paylaşılması görüşüldü.