Bildiri

  1. Esmer Yusuf, Kara Adnan (01.12.2023 - 03.12.2023), "The Relationship Between Personal Branding and Leadership Metaphor in Digital Innovation", presented at the 8th International Scientific Conference “Telecommunications, Informatics, Energy and Management” – TIEM 2023, 2023
  2. Kara Adnan, Esmer Yusuf (01.12.2023 - 03.12.2023), "Digital Entrepreneurship Training: E-Learning Platforms and Training Programs for University Students", presented at the 8th International Scientific Conference “Telecommunications, Informatics, Energy and Management” – TIEM 2023, 2023
  3. Kara Adnan, Esmer Yusuf (27.10.2022 - 29.10.2022), "Sürdürülebilir Turizm Stratejisi Geliştirmeye Yönelik Akıllı Kent Uygulamaları Kapsamında Bir Değerlendirme", presented at the I . I N T E R N A T I O N A L T O U R I S M A N D C U L I N A R Y C O N F E R E N C E, 2022
  4. Kara Adnan (09.06.2022 - 11.06.2022), "Perceptual Mappıng Wıth Multıdımensıonal Scalıng of Artvın Local Products", presented at the ARTVIN CORUH UNIVERSITY INTERNATIONAL CONGRESS ON ECOLOGY, ECONOMY, AND REGIONAL DEVELOPMENT (ECOSUS 2022), 2022
  5. Kara Adnan (12.05.2022 - 15.05.2022), "Kişisel Verilerin Değeri ve Pazarlamada Kullanım Amaçları Üzerıne Keşıfsel Bir Araştırma", presented at the II. Uluslararası Uygulamalı İşletme, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu, 2022
  6. Arslan Fatma Müge,Kara Adnan (27.04.2017 - 29.04.2017), "Positioning of Fashion Denim Brands According to Consumers’ Perceptions: a Comparison Based on Attribute Based and Similarity Based Approaches to Perceptual Mapping", presented at the Innovation and Global Issues Congress I, 2017
  7. Erciş Aysel,Başar Enes Emre,Türk Bahar,Kara Adnan (27.06.2018 - 29.06.2018), "Kamu Teşviklerinden Yararlanan Kobi’lerin Firma Performanslarının Teknoloji Transferi ve Pazarlama Yenilikçiliği Açısından İncelenmesi: Tra 1 Bölgesi Uygulaması", presented at the 23. Pazarlama Kongresi, 2018
  8. Şengün Hayriye,Kara Adnan (05.03.2020 - 07.03.2020), "Kent Markalamada Yeni Bir Model Cittaslow Kentler", presented at the 1. ULUSAL SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ KONGRESİ, 2020
  9. Kara Adnan (02.05.2019 - 04.05.2019), "İnternetin Popüler Paylaşım Alanlarında Ünlü Kültü Oluşturma ve Fan Tüketim Kültürü Üzerine Etkileri", presented at the 18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 2019
  10. Kara Adnan (03.05.2018 - 05.05.2018), "Karma Marka Değerleme ve Interbrand İndirgenmiş Nakit Akışı Yöntemi: Türk Markaları Üzerine Bir Uygulama", presented at the Uluslararası Uygulamalı İşletme Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu, 2018
  11. Aysuna Türkyılmaz Ceyda,Bilgen İlknur,Kara Adnan (27.04.2016 - 29.04.2016), "The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality", presented at the IEDC/CBEES 3rd International Conference on Advances in Business and Economics, 2016
  12. Bilgen İlknur,Kara Adnan (10.06.2015 - 12.06.2015), "Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Duygusal Tatmin Üzerindeki Etkisi Gsm Operatörleri Üzerine Bir Araştırma", presented at the 20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 2015
  13. Bilgen İlknur,Kara Adnan (18.06.2014 - 22.06.2014), "Genç Tüketicilerde Cinsiyetin Kompulsif Satın Alma Davranışındaki Rolü", presented at the 19. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 2014
  14. Bilgen İlknur,Kara Adnan (04.04.2014 - 05.04.2014), "Çağdaş Kent Eskişehir in Pazarlanmasında Öne Çıkan Unsurlar", presented at the III. DİSİPLİNLERARARASI TURİZM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ,, 2014
  15. Bilgen İlknur,Kara Adnan (18.10.2013 - 21.10.2012), "Çevreci Ürünlerin Satın Alma Niyetine Tüketim Değerleri ve Marka Sadakatinin Etkisi ve Bir Araştırma", presented at the 13.İşletme Kongresi, 2012
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk