Makale

  1. Arıcı Faruk, Bozkaya Hasan, Cengiz Ekrem, Kuzey Memet,"Education in Disaster Situations: the Impact of the Kahramanmaraş Earthquake on Teachers Experiences",Sakarya University Journal of Education,vol.13,no:4,pp:650 - 684, 2023
  2. Arıcı Faruk, Cengiz Ekrem,"An Examination of Articles on Critical Thinking in Science Education: an Analysis Using Bibliometric Mapping",Eğitim, Bilim ve Araştırma Dergisi,vol.4,no:2,pp:539 - 567, 2023
  3. Bakırcı Hasan, Ercan Gizem, Cengiz Ekrem,"Uzaktan Eğitim Sonrası Yapılan Yüz Yüze Eğitim ile İlgili Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşleri",International Balkan University,vol.17,no:5,pp:941 - 957, 2022
  4. Cengiz Ekrem, Daşdemir İkramettin,"The Thoughts of School Directors About Distance Education and Their Work in This Process",Journal of Qualitative Research in Education,vol.22,pp:204 - 222, 2022
  5. Daşdemir İkramettin, Cengiz Ekrem,"Ortaokul Öğretmenlerinin Türkiye’de Salgın Sürecinde Yapılan Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri",MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ,vol.51,no:233,pp:327 - 351, 2022
  6. Daşdemir İkramettin, Cengiz Ekrem,"Türkiye’de Salgın Döneminde Covid-19 ile İlgili Eğitim Alanında Yapılan Çalışmaların Analizi",Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi,vol.18,no:2,pp:387 - 404, 2021
  7. Bakırcı Hasan, Ertuş Tunç Ümmühan, Cengiz Ekrem,"Opinions of Fifth Grade Students on Science Lessons Taught Through Distance Education",E-International Journal of Educational Research,vol.14,no:1,pp:171 - 186, 2023
  8. Cengiz Ekrem,"A Thematic Content Analysis of the Qualitative Studies on Fatıh Project in Turkey",Kuramsal Eğitimbilim Dergisi,vol.13,no:1,pp:251 - 276, 2020
  9. Cengiz Ekrem,"An Actıvıty Based on Predıctıon-Observatıon-Explanatıon Strategy Used for Teachıng the Partıculate Nature of Matter",Journal of Inquiry Based Activities,vol.8,no:1,pp:51 - 69, 2018
  10. Cengiz Ekrem,"Fen Bilgisi Öğretmenlerinin 2018 Yılında Güncellenen Fen Bilimleri (5, 6, 7 ve 8) Dersi Öğretim Programına İlişkin Düşünceleri",Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi,vol.4,no:2,pp:125 - 141, 2019
  11. Daşdemir İkramettin,Uzoğlu Mustafa,Cengiz Ekrem,"The Effect of Use of Animations in Unit of Structure of Matter on the Academic Achievements of the 7th Students, Retention of the Knowledge Learned, and the Scientific Process Skills",Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,pp:857 - 860, 2012
  12. Cengiz Ekrem,Uzoğlu Mustafa,Daşdemir İkramettin,"Öğretmenlere Göre Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarısızlık Nedenleri ve Çözüm Önerileri",Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.14,no:2,pp:393 - 418, 2012
  13. Altun Taner,Cengiz Ekrem,"Upper Primary School Teachers’ Views About Professional Development Opportunities",International Online Journal of Educational Sciences,vol.4,no:3,pp:672 - 690, 2012
  14. Daşdemir İkramettin,Cengiz Ekrem,Uzoğlu Mustafa,"7. Sınıf Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi",Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.2,no:2,pp:54 - 62, 2012
  15. Cengiz Ekrem,Aslan Ali,"Arcs Motivasyon Modelinin Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinde Akademik Başarı ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi",Kastamonu Eğitim Dergisi,vol.20,no:3,pp:883 - 896, 2012
  16. Daşdemir İkramettin,Cengiz Ekrem,Uzoğlu Mustafa,Bozdoğan Aykut Emre,"Tablet Bilgisayarların Fen ve Teknoloji Derslerinde Kullanılmasıyla İlgili Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi",Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.9,no:20,pp:495 - 511, 2012
  17. Uzoğlu Mustafa,Cengiz Ekrem,Daşdemir İkramettin,"Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Seviye Belirleme Sınavı (Sbs)’nda Yapılan Değişiklikler ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi",Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.9,no:3,pp:77 - 86, 2013
  18. Daşdemir İkramettin,Cengiz Ekrem,Uzoğlu Mustafa,"Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinden Mektup Yazmanın 7. Sınıf Işık Ünitesinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Bilimsel Tutumlarına Etkisi",ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi,vol.5,no:11,pp:89 - 103, 2015
  19. Cengiz Ekrem,Ayvacı Hakan Şevki,"Analysing the Feedback That Secondary School Science Teachers Provide for Student Errors That Show Up in Their Lessons",JOURNAL of TURKISH SCIENCE EDUCATION,vol.14,no:3,pp:109 - 124, 2017
  20. Daşdemir İkramettin,Cengiz Ekrem,Aksoy Gökhan,"Türkiye’de Fetemm (Stem) Eğitimi Eğilim Araştırması",Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.15,no:1,pp:1161 - 1183, 2018
  21. Cengiz Ekrem,"Türkiye’de İlk Kez Uygulanan Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri",Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.15,no:1,pp:932 - 968, 2018
  22. Cengiz Ekrem,"Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Uygulanan Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Yapılan Çalışmaların Analizi",Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi,vol.20,pp:829 - 849, 2019
  23. Cengiz Ekrem,Ayvacı Hakan Şevki,"Examining Fifth-Grade Students’ Level of Associating Somedaily-Life Events with “changes of State”",Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching,vol.18,no:1,pp:1 - 20, 2017
  24. Cengiz Ekrem,"A Different Way of Teaching the Reflection of Light : Using the Clock Model",Science Activities: Projects and Curriculum Ideas in STEM Classrooms,vol.55,no:3-4,pp:140 - 148, 2018
  25. Taş Yasemin,Aksoy Gökhan,Cengiz Ekrem,"Effectiveness of Design-Based Science on Students’ Learning in Electrical Energy and Metacognitive Self-Regulation.",International Journal of Science and Mathematics Education,vol.17,no:6,pp:1109 - 1128, 2019
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk