Makale

  1. Demir Mustafa, Et Sümeyra Zeynep,"The Hidden Curriculum Traces in the Process of Evaluation in Line with the Views of Teacher Candidates",Eurasian Journal of Teacher Education,vol.4,no:3,pp:186 - 200, 2023
  2. Koçak Lokman, Özgöl Mustafa, Demir Mustafa,"Siber Stalklama Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması",MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi,pp:256 - 263, 2023
  3. Demir Mustafa, Kaya Metin, Filiz Tunahan,"İkinci Dereceden Meta Analiz",Journal of Psychometric Research,vol.1,no:1,pp:55 - 70, 2023
  4. Demir Mustafa, Aktı Aslan Seda, Demir Okay,"Do Teachers Experience Social Anxiety When Using Social Media?",Psycho-Educational Research Reviews,vol.12,no:1,pp:50 - 68, 2023
  5. Yetişensoy Okan, Demir Mustafa,"Amerika Birleşik Devletleri’nde Uygulanan Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Örneğinin İncelenmesi",Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi,vol.1,no:1,pp:30 - 40, 2023
  6. Kaplan Kadir, Demir Mustafa,"Türkçe Dersi Öğretim Programının (2019) Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (Cıpp) Modeli ile Değerlendirilmesi",Trakya Eğitim Dergisi,vol.13,no:1,pp:770 - 785, 2023
  7. Demir Mustafa,"Sosyal Medyadaki Öğretmen-Öğrenci Arkadaşlığıyla İlgili Algıların Analizi: Ekşi Sözlük Örneği",Social Sciences: Theory and Practice,vol.6,no:2,pp:221 - 232, 2022
  8. Demir Mustafa, Kaya Metin,"Analysis of Constructivist Learning Model’s Effects on Student Outcomes: a Second Order Meta-Analysis",Journal of Theoretical Educational Science,vol.15,no:4,pp:938 - 957, 2022
  9. Kaya Metin, Demir Mustafa,"Analysis of the Relationship Between School Leadership and Collective Teacher Efficacy: a Cultural Comparison",International Journal of Leadership in Education, 2022
  10. Öztürk Bilge, Kaya Metin, Demir Mustafa,"Does İnquiry-Based Learning Model İmprove Learning Outcomes? a Second-Order Meta-Analysis",Journal of Pedagogical Research,vol.6,no:4,pp:201 - 216, 2022
  11. Demir Mustafa, Çelik Ahmet,"7. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi",Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi,vol.4,no:1,pp:93 - 110, 2022
  12. Demir Okay, Aktı Aslan Seda, Demir Mustafa,"Examination of the Relationship Between Teachers' Lifelong Learning Tendencies and Digital Literacy Levels",Journal of Educational Technology and Online Learning,vol.5,no:2,pp:379 - 392, 2022
  13. Demir Okay, Demir Mustafa,"Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçilik Özellikleri ile Öğrenmeye İlişkin Tutumları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi",Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi,vol.13,no:1,pp:83 - 104, 2023
  14. Demir Mustafa, Demir Okay,"The Scale of Teachers' Self- Disclosure Through Social Media: Validity and Reliability Studies",International Journal of Contemporary Educational Research,vol.8,no:3,pp:165 - 177, 2021
  15. Cinoğlu Mustafa, Arslantaş Hacı İsmail, Demir Mustafa,"Yetiştirici Sınıf Öğretim Programının (Ysöp) Değerlendirilmesi",Sosyal Bilimler Dergisi,vol.6,no:1,pp:29 - 47, 2013
  16. Gürbüztürk Oğuz, Demir Okay, Karadağ Mümtaz, Demir Mustafa,"Sınıf Öğretmenlerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi",Journal of Turkish Studies,vol.10,no:11,pp:787 - 810, 2015
  17. Demir Mustafa, Şad Süleyman Nihat,"Öğretmen ve Öğrencilerin Sosyal Medya Üzerinden Etkileşim Kurma ve Kurmama Nedenlerinin Örtük Program Açısından İncelenmesi",Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.19,no:1,pp:346 - 360, 2019
  18. Demir Mustafa,"Öğretmenlerin Sosyal Medya Üzerinden Kendilerini Açmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi",İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.21,no:1,pp:225 - 240, 2020
  19. Demir Mustafa, Şad Süleyman Nihat,"Social Media and Hidden Curriculum: What Do Teacher-Student İnteractions Teach Students?",İlköğretim Online,vol.19,no:2,pp:889 - 903, 2020
  20. Şad Süleyman Nihat, Kış Ali, Demir Mustafa,"A Meta-Analysis of the Effect of Contemporary Learning Approaches on Students Mathematics Achievement",Hacettepe University Journal of Education,vol.32,no:1,pp:209 - 227, 2017
  21. Şad Süleyman Nihat, Kış Ali, Demir Mustafa, Özer Niyazi,"Meta-Analysis of the Relationship Between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement",Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi,vol.6,no:3,pp:371 - 392, 2016
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk