Tüketici Sorunları ve Hakları Semineri

Bayburt Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dekanlığı tarafından Entegre Kalite Yönetim Sistemi faaliyetleri kapsamında önemli bir farkındalık etkinliği gerçekleştirilmiştir. 25 Nisan 2025 tarihinde düzenlenen “Tüketici Sorunları ve Hakları Semineri”nde, Tüketiciler Birliği Bayburt Şube Başkanı Sayın Hayrettin DİLEK konuşmacı olarak yer almıştır.

Seminerde Sayın DİLEK, tüketici haklarının yasal boyutu, karşılaşılan güncel tüketici sorunları ve bu sorunlara karşı izlenmesi gereken yollar hakkında katılımcılara kapsamlı bilgiler aktarmıştır. Katılımcılar, gerçek vakalar üzerinden yapılan açıklamalarla konuya dair derinlemesine bilgi edinme fırsatı bulmuştur.

Etkinlik, Uygulamalı Bilimler Fakültesi D-21 No’lu derslikte yoğun bir katılımla gerçekleştirilmiş; öğrenciler ve akademisyenler tarafından ilgiyle takip edilmiştir. Etkinlik sonunda Dekan yardımcımız Sayın Mustafa ÖZDEMİR ve Birim Kalite Yönetim Temsilcimiz Sayın Bora GÖKTAŞ tarafından fakültemiz adına  teşekkürlerimizi dile getirerek Sayın DİLEK'e Belge ve Plaket takdimi yapılmıştır.

Yayın Tarihi: 
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yukarı