Makale

  1. Kodan Hülya, Taşyürek Zeynep,"Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamı Olarak Sosyal Medyaya İlişkin Tutumlarının İncelenmesi",Harran Maarif Dergisi,vol.8,no:2,pp:165 - 180, 2023
  2. Kutmaral Dilek, Kodan Hülya,"Eflatun Cem Güney Masallarının Duyarlık Eğitimi Bağlamında İncelenmesi",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi,vol.12,no:4,pp:1684 - 1702, 2023
  3. Taşyürek Zeynep, Kodan Hülya,"Regulatory Effect of Gender and Educatıon Department Status on the Relatıonshıp Between Inclusıve Educatıon Awareness and Self-Effıcacy",International Online Journal of Education and Teaching,vol.10,no:3,pp:1963 - 1978, 2023
  4. Durmazpınar Senem, Kodan Hülya,"Determınıng Prımary Educatıon Teachers' Fırst Readıng and Wrıtıng Teachıng Self-Effıcacy Perceptıons: Factors of Self-Regulatıon and Dıstance Educatıon",International Journal of Eurasian Education and Culture,no:21,pp:943 - 957, 2023
  5. Karaköse Murat Vahdettin, Kodan Hülya,"İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çocuk Kitaplarının İncelenmesi",Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi,vol.9,no:2,pp:96 - 109, 2021
  6. Kodan Hülya, Dolgunsöz Emrah,"What Do Eyes Tell Us About First Language Reading Development: an Eye Movement Analysis of Poor and Skilled Readers",i-manager's Journal of Educational Technology,vol.18,no:2,pp:39 - 48, 2021
  7. Kodan Hülya, Kara Kürşad,"Sınıf Eğitimi Bilim Dalı’nda Çocuk Edebiyatı Konulu Lisansüstü Çalışmalara Genel Bakış: Bir Meta-Sentez Çalışması",OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi,vol.18,pp:4539 - 4567, 2021
  8. Kodan Hülya, Kara Kürşad,"Grammar Teaching in the Turkish Language Course Curriculum: an Examination in the Context of Acquisitions, Activity, and Teachers’ Opinions",Journal of Curriculum and Teaching,vol.10,no:2,pp:28 - 41, 2021
  9. Yıldız Özlem,Kodan Hülya,"Experiences of Primary School Teachers Regarding to Teaching Turkish to Students Who Are Not Native Turkish Speakers: a Phenomenology",International Journal of Progressive Education,vol.16,no:6,pp:215 - 230, 2020
  10. Kodan Hülya,"Okuma Güçlüğüne İlişkin Öğretmen Görüşleri",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.15,no:29,pp:204 - 222, 2020
  11. Kodan Hülya,Akyol Hayati,"Koro, Tekrarlı ve Yardımlı Okuma Yöntemlerinin Zayıf Okuyucuların Okuma ve Anlama Becerileri Üzerine Etkisi",Eğitim ve Bilim,vol.43,no:193,pp:159 - 179, 2018
  12. Kodan Hülya,"Determination of Reading Levels of Primary School Students",Universal Journal of Educational Research,vol.5,no:11,pp:1962 - 1969, 2017
  13. Akyol Hayati,Kodan Hülya,"Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Biruygulama Akıcı Okuma Stratejilerinin Kullanımı",Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.25,no:2,pp:7 - 21, 2016
  14. Kodan Hülya,Bozdemir Yüzbaşıoğlu Hafife,"İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi",Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.1,no:37,pp:15 - 27, 2016
  15. Kodan Hülya,Bozdemir Hafife,"İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Fen ve Teknoloji ve Sosyal Bilgiler Dersi Kazanım ve Etkinliklerinin Çevre Eğitimine Yönelik Analizi",International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education,vol.3,no:3,pp:28 - 35, 2014
  16. Kodan Hülya,"Yazma Güçlüğü Olan Üçüncü Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesi Eylem Araştırması",Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.20,no:2,pp:523 - 539, 2016
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk