Kitap

  1. Bölüm Adı:Pazarlamanın Dijital Dönüşümü:Pazarlama 5.0,Kazancı Sunaoğlu Şerife, Özdemir Neslişah,Yayın Yeri:Özgür Yayınları,Editör:Fettahlıoğlu, Hatice Seçil; Bilginer Özsaatcı,fatma Gül,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:496,ISBN:978-975-447-789-4,Bölüm Sayfaları:191 - 214
  2. Bölüm Adı:İktisadi ve Sosyal Alanda Çevre ve Sürdürülebilirlik Çalışmaları Teorik ve Uygulamalı Araştırmalar,Kazancı Sunaoğlu Şerife,Yayın Yeri:Ekin Basım Yayın Dağıtım,Editör:Zuhal, Mustafa,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:154,ISBN:978-625-6559-33-2,Bölüm Sayfaları:67 - 90
  3. Bölüm Adı:Tüketici Davranışlarında Makro Trendler,Kazancı Sunaoğlu Şerife,Yayın Yeri:Nobel,Editör:Şahin, Fatih; Bahar, Reyhan,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:570,ISBN:978-625-433-743-7,Bölüm Sayfaları:183 - 205
  4. Bölüm Adı:Pazarlamanın Geleceği,Kazancı Sunaoğlu Şerife,Yayın Yeri:Nobel Bilimsel Eserler,Editör:Merve Vardarsuyu,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:226,ISBN:978-625-7566-26-1,Bölüm Sayfaları:79 - 114
  5. Bölüm Adı:İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar Iı,Kazancı Sunaoğlu Şerife,Kavak Bahtişen,Yayın Yeri:Gece Akademi,Editör:Mete, Mustafa,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:522,ISBN:978-625-7702-93-5,Bölüm Sayfaları:237 - 261
  6. Hizmet Pazarlaması Güncel Konular ve Yaklaşımlar,Özer Leyla, Kazancı Sunaoğlu Şerife, Yılmazel Sefa Emre, Şen Küpeli Tuğba, Kuş Demiray Deniz, Ozanözgü Alp Mithat, Yaylacı Abdülkadir, Onuklu Neşe Nur,Yayın Yeri:Detay Yayıncılık,Editör:Leyla Özer Tuğba Şen Küpeli Abdülkadir Yaylacı,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:317,ISBN:978-605-9189-45-3
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk