Makale

  1. Kazancı Sunaoğlu Şerife, Özdemir Neslişah,"Müşteri Vatandaşlık Davranışı Araştırmalarının Gelişimi: Sistematik İnceleme ve Bibliyometrik Analizi",Mehmet Akif Ersoy Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi,vol.10,no:3,pp:2219 - 2254, 2023
  2. Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Sürdürülebilir Tüketim Çalışmalarının Pazarlamadaki Rolü: Bibliyometrik Analiz (2000-2023)",Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.12,no:2,pp:296 - 327, 2023
  3. Özdemir Neslişah, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi",Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,no:56, 2023
  4. Kazancı Sunaoğlu Şerife, Vardarsuyu Merve,"Tüketici-Marka Özdeşleşmesinin Daha Çok Ödemeye Etkisi: Materyalizm, Benzerlikten Kaçınma ve Dürtüsel Satın Almanın Rolü",Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi,vol.15,no:3,pp:773 - 802, 2022
  5. Bilgin Tuba, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Lojistik Performans ve Uluslararası Ticaret İlişkisi Üzerine Alanyazın İncelemesi",Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.53,pp:325 - 344, 2022
  6. Vardarsuyu Merve, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"The Journey of Customer Identification: a Systematic Literature Review and Directions for Further Investigation",Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi,vol.17,no:2,pp:561 - 583, 2022
  7. Özdemir Neslişah, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Müşteri Etkileşiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Müşteri Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü: E-Ticaret Pazaryerleri Üzerine Bir Araştırma",Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi,vol.14,no:1,pp:1 - 38, 2022
  8. Kavak Bahtişen,Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Pazarlama Bilim Dalında Yazılmış Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Bibliyometrik Profilinin İncelenmesi",Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi,vol.55,no:4,pp:2997 - 3021, 2020
  9. Kavak Bahtişen, Tunçel Niray, Kazancı Sunaoğlu Şerife, Özkan Tektaş Öznur,"Türkiye’deki Yabancı Menşeli Üniversite Tercihinde Kişisel ve Bölgeye Yönelik Faktörlerin Rolü",Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.15,no:15,pp:61 - 83, 2019
  10. Eryiğit Canan,Kazancı Sunaoğlu Şerife,"The Effects of Perceived Brand Globalness and Local Iconnesson Brand Prestige and Perceived Quality: the Role of Consumers’ Cultural Identity",Management Marketing Journal,vol.15,no:2,pp:7 - 21, 2017
  11. Kavak Bahtişen, Kazancı Sunaoğlu Şerife, Taner Neslişah,"Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısındanfarklılıkları: Akıllı Telefonlar İçin Bir İnceleme",Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi,vol.10,no:20,pp:201 - 218, 2017
  12. Kavak Bahtişen, Taner Neslişah, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Yenilikçi Davranış Güdüleri Açısından Farklılıkları Akıllı Telefon Kullanıcıları Üzerinde Bir İnceleme",Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi,vol.2,no:2,pp:91 - 121, 2016
  13. Kazancı Sunaoğlu Şerife, Başgöze Pınar,"Sosyal Medya Algısının Marka Kredibilitesinin ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri",Ankara Üniversitesi SBF Dergisi,vol.70,no:2,pp:435 - 456, 2015
  14. Kavak Bahtişen, Kazancı Sunaoğlu Şerife, Şahin Elif Tuğba, Tunçel Niray,"A Literature Review on Brand in Between 2010 2015",International Journal of Trade, Economics and Finance,vol.6,no:6,pp:303 - 307, 2015
  15. Başgöze Pınar, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri",Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.32,no:1,pp:29 - 54, 2014
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk