Bildiri

  1. Arslan Buyruk Arzu, Bekiroğlu Feral (27.09.2023 - 30.09.2023), "Fizik Öğretiminde Pragma-Diyalektik Argümantasyon Teorisinin Tanıtımı", presented at the 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2023
  2. Arslan Buyruk Arzu, Gündüz Mustafa (08.06.2023 - 11.06.2023), "1929-2018 Yılları Arasındaki Fizik Ders Kitaplarının Uygulamaya Dönük Ögelerinin İncelenmesi", presented at the X International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2023), 2023
  3. Arslan Buyruk Arzu,Bekiroğlu Feral (19.11.2020 - 22.11.2020), "Öğrenci Modellerini Değerlendirmeye Yönelik Model Kalite Rubriğinin Geliştirilmesi", presented at the FMGTEK 2. Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 2020
  4. Arslan Buyruk Arzu,Bekiroğlu Feral (24.10.2019 - 28.10.2019), "Su Dalgaları Konusunda Argümantasyona Yönelik Kavram Ölçme Aracı ve Değerlendirilme Rubriklerinin Oluşturulması", presented at the 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 2019
  5. Arslan Buyruk Arzu,Gündüz Mustafa (10.09.2020 - 13.09.2020), "Disiplin-Kültür Yaklaşımı Açısından Lise Fizik Ders Kitaplarının İçeriklerinin İncelenmesi: 1929, 1938, 1955 ve 1972 Yılı Kitaplarından Birer Örnek", presented at the EJER VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, 2020
  6. Bekiroğlu Feral,Arslan Buyruk Arzu (22.04.2017 - 25.04.2017), "Comparison of Pre-Service Physics Teachers’ Conceptual Understanding in Model-Based Scientific Inquiry and Scientific Inquiry Environments.", presented at the 90. National Association for Research in Science Teaching (NARST), 2017
  7. Arslan Buyruk Arzu,Bekiroğlu Feral (04.07.2017 - 07.07.2017), "Supporting Inquiry Learning Environments with History of Science", presented at the The International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, 2017
  8. Arslan Buyruk Arzu,Bekiroğlu Feral (28.09.2016 - 30.09.2016), "Model Tabanlı Araştırma Sorgulama Ortamının Model Kalitesi Üzerine Etkisi", presented at the 12.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 2016
  9. Yücel Toy Banu,Arslan Buyruk Arzu,Çavuşoğlu Ceyda,Erdoğan Polat (27.10.2016 - 30.10.2016), "İngilizce Konuşma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Tasarım Tabanlı Araştırma", presented at the 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2016
  10. Çavuşoğlu Ceyda,Arslan Buyruk Arzu,Erdoğan Polat,Yücel Toy Banu (27.10.2016 - 30.10.2016), "Üniversite Hazırlık Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Becerisiningeliştirilmesine Yönelik Anlamaya Dayalı Öğretim Tasarımı Geliştirme Çalışması", presented at the 4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2016
  11. Arslan Buyruk Arzu, Bekiroğlu Feral (10.09.2015 - 12.09.2015), "Model Tabanlı Araştırma Sorgulama Ortamında Fizik Öğretmen Adaylarının Modelleme Sürecindeki İlerleme ve Değişimlerinin İncelenmesi", presented at the Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, 2015
  12. Arslan Buyruk Arzu, Bekiroğlu Feral (12.09.2012 - 16.09.2012), "Fizik Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Derslerine İlişkin Sorgulama Seviyesi Algıları ile Tutumları Arasındaki İlişkinin Araştırılması", presented at the 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 2012
  13. Arslan Buyruk Arzu, Bekiroğlu Feral, Süzük Erol (02.05.2013 - 04.05.2013), "Investigation of Pre Service Physics Teachers Perceptions About Models in Model Based Inquiry Process", presented at the International Counseling and Education Conference, 2013
  14. Arslan Buyruk Arzu, Bekiroğlu Feral, Süzük Erol (19.06.2013 - 21.06.2013), "Examination of Pre Service Physics Teachers Science Process Skills ın an Inquiry Based Laboratory Environment", presented at the EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 2013
  15. Arslan Buyruk Arzu (26.10.2013 - 30.10.2013), "Transition Between Open and Guided Inquiry Instruction", presented at the World Conference on Learning, Teaching and Administration, 2013
  16. Bekiroğlu Feral, Arslan Buyruk Arzu (26.10.2013 - 30.10.2013), "Examination of the Effects of Model Based Inquiry on Students Outcomes Scientific Process Skills and Conceptual Knowledge", presented at the World Conference on Learning, Teaching and Administration, 2013
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk